من دیگه رها از کلاس 102 تجربی نیستم ! :)

 

من دیگه رها از کلاس 102 تحربی نیستم :)

 

این هفته با یه هول و ولای خاصی برام شروع شد شنبه قرار بود که کارنامه بدن و کلی استرس داشتم که نکنه ریاضی یا فیزیک رو بیفتم

چون میخوام تغییر رشته بدم برام یکم دردسر ساز میشد مخصوصا توی این شرایط کرونایی مزخرف

البته خدارو شکراین اتفاق نیافتاد و من در پوست خودم نمیگنجیدم ^__^

چون بالاخره میتونم برم رشته ای که میخوام و بهش علاقه دارم و دیگه لازم نیست پام رو توی اون دبیرستان غم زده بزارم

و اما از همه مهمتر اینکه من دیگه رها از کلاس 102 تجربی نیستم هووووووووووراااااااااااhttp://bia2skin.ir/theme/abzar/posticon/87.gif

خلاصه که خیلی شاد و شنگول بودم و میخواستم کل دنیا رو خبردار کنم فک کنم ههمون حداقل یه بار همچین حسی داشتیم نه؟!

شما چطور ؟ شما تو چه شرایطی این حسو تجربه کردین خوشحال میشم بهم بگین :)

رها :) ۵ لایک
نیلو :)

موفق باشی عزیزم 

بله منم ریاضی بودم تغییر رشته دادم اومدم تجربی 

مرسی امیدوارم توهم موفقی باشی :)

کریمه کریمی

وبت عالیه

ممنون عزیزم نظر لطفته :)

«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

موفق باشید:)

من اگه چند سال دیگه کنکور تجربی قبول بشم،لیتقدر خوشحالم:))

ممنون عزیزم امیدوارم توهم موفق باشی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به وبلاگ من خوش اومدین اینجانب یه اوتاکو و کرم کتاب هستم!
اینجا درد و دلامو و چیز هایی که دوستشون دارم باهاتون به اشتراک میزارم :)
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
نمیدونم..!
شهریور درخشان
من دیگه رها از کلاس 102 تجربی نیستم ! :)
تابستان99
حال نیمه خراب_ دگرگون
بزن بریم
آرشیو مطالب
موضوعات
درد ودل (۲)
تابستان99 (۲)
پیوند ها
صندوق بیان
لباس کده من و مری
یادداشت های یک پسر
پیوندهای روزانه
تابستان99
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان