تابستان99

تابستان99

 

سلام تابستون من الان رسما 4 روزه که شروع شده و من بدجور افتادم دنبال کار پیدا کردن نتی ولی کار درست و

حسابی خیلی پیدا نکردم البته با توجه به مهارت های من تا امروز که برای یه فروشگاه پوشاک قراره بازاریابی کنم

وحقوقشم نسبتا خوب هست این یه هفته که دنبال کار بودم بیشتر با فضای دنبال کار گشتن و یا اینکه پول دراوردن

سخته و طول میکشه بیشتر اشنا شدم و فهمیدم برا اینکه بتونم از این خونه برم باید روی مهارت هام خیلی بیشتر کار

کنم تا بتونم مستقل شم و این چند روز درس خیلی بزرگی به من داد و خیلی برام ارزشمند بود درکلا این چند روز

حالم خوبه نسبتا و انرژِی دارم البته شاید برای اینکه دارم دوباره قرص هامو میخورم احساس میکنم نسبت به قبل

خیلی بالغ تر شدم و حس عجیب و غریب جالبیه برام همین من فعلا برم

 

رها :) ۱ لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به وبلاگ من خوش اومدین اینجانب یه اوتاکو و کرم کتاب هستم!
اینجا درد و دلامو و چیز هایی که دوستشون دارم باهاتون به اشتراک میزارم :)
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
نمیدونم..!
شهریور درخشان
من دیگه رها از کلاس 102 تجربی نیستم ! :)
تابستان99
حال نیمه خراب_ دگرگون
بزن بریم
آرشیو مطالب
موضوعات
درد ودل (۲)
تابستان99 (۲)
پیوند ها
صندوق بیان
لباس کده من و مری
یادداشت های یک پسر
پیوندهای روزانه
تابستان99
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان